Turn Me on Blog !
Kembali dengan wajah baru :D Jom kita renung bersama
Wednesday, May 15, 2013 | 6:46 AM | 0 Sunshine(s)
0comment(s)

 ♥ Assalamualaikum  

eh poyo kan title. hmm lamanya tak update blog ne #fact. sejak masuk uitm lagi lah kan, busy kot. *konon ja* ekceli wifi cap ayam kolej aku tuh haha. Hmm terasa nak update and active balik blog ne sbb rasa mcm blog ne boleh jadi medium kita utk sampaikan informasi kat orang lain, berdakwah jugak maybe? huh insyaAllah ^_^

Rindu jugak nak menulis, asyik baca penulisan orang lain ja, apa salahnya jadi ahli menulis jugak kan? At the same time, kita share apa yg bermanfaat utk kehidupan seharian kita ne. Sharing is caring kottttt <3
*saya suka saya suka*

Lagipun sekarang ni aku tengah cuti sem kan, rasa macam banyak pulak masa terluang tu  and maybe kita boleh rapat balik macam dulu blogger? HAHA
hmm tu ja kot pengenalan setelah lama tak update hehe. Aku tinggalkan 6 persoalan untuk renungan bersama eh. Selamat beramal !

 1) Paling dekat dgn kita adalah
2) Paling jauh dengan kita adalah lalu
3) Paling besar didunia ni adalah
4) Paling berat didunia ni adalah
5) Paling ringan didunia ni adalah solat
6) dan.... yang paling tajam sekali adalah manusia

Enjoy youurself guys! May Allah bless us :D
Innallaha ma'ana ^_^




Older Post