Turn Me on Blog !
apa pon boleh bila insomnia . warghhhh
Saturday, May 5, 2012 | 11:37 AM | 4 Sunshine(s)
4comment(s)
Assalamualaikum anak-anak ibu :) grrr
ekceli aku tataw pon nk hapdet apa, saja ja tetiba terasa nk wujudkan new post, lagi pon aku memey tak boleh tidoQ, ntahh laa, dah overdos tidoq kot sejak aku cuti 2bulan ne, ingin rasa hati ini kurangkan cuti, mak bosan nakkk . naknya pulak aku tak keja, dok umah makan-makan-makan lahhh kan, standard la tu, berat badan aku bkn naik dengan mudah pon, jeles dopp ? lain org lain hormon la kann? erkk tetiba :)

nak tgk bola pon aku bkn peminat tegar bola, aku kan feminin sejati, kite main bola pantai jeee. oketipu. any suggestion nak buat apa cuti ne ? belajar mnjahit takmohh naa .HAHA.
sudahnya fb dgn blog jugak dihadap, masuk sem depan msti mata aku dari A+ jadi C++ !blank !
haaa kan dah ckp merapu lari dari tajok , tapi post kali ne mmg aku tak dak point pon, saja nk tinggal jejak cuti sem yg membosankan dalam ne, nanti-nanti bila aku baca balik bole la kenang-kenang kan . zaman student .hoho:p

okebai lahh, cakap banyak pon tak guna, tadak point pulak tu, gayut tepon dgn beto kusyairi lagi best , JANGAN AMBIL PADANG KAMI ! tetiba, tgk j laa, da beto dlm tuhh :)
okebai, hindari bersih, bersihkan jiwa dgn beriman kepadaNYA. adios sekian ;)


ey eh beto, ada remy pulakkk . haha



beto nk tiru kita lettew pakai baju loreng kann.bhaha tapa kita suka :) kbai

Older Post | Newer Post