Turn Me on Blog !
suka duka kat uitm .
Monday, June 20, 2011 | 7:06 PM | 5 Sunshine(s)
5comment(s)
assalamualaikum & salam 2 malaysia .
waaaaa dah lma xupdate blog , bkn takat brhabuk dah , sawang tebai koddd . 
okeoke , balik tajuk , .
haaaa . seriously buad masa ne , dok sini sgtttt best . mybe bru kod , blajaq pon xbyk lagi . pestym dok ostel neh , mggu first keyaw . nueee ~ HAHA:'(
pastupastu .. HAAaa ne best . ari  tu aku intebiu aaa PALAPES . taw an ? Pasukan Latihan Pegawai simpanan . perghhh letih mcm nak mati ! dia suruh larilari, lompat jauh , tubi bagai tu . oke, mmg aku tak lepas waktu lari tu , tlbih masa 21minit . kecewa sikit . grrrrr
pastu intbiu kedua tadak pa sgt , ujian IQ j, soalan belit otakotak aku , aha . gmbar2 pa tah . lastttt intbiu , depan mejar2 tu , kna la tnya soalan2 sikit . antara soalan cenggini r :
 myname is blablabla . my matrix number blablabla .i'm taking diploma in blablbabla . apa lagi tah . lupa da .

mejar : apa maksud ROTU ?
skuad: blablaablablaaaaaaa
mejar : brapa BMI masa check aritu ?
skuad : 18 tuan !
mejar: lepas ne makan byk skit ! 
aku : BAIK !! (hahahaha perli nampakkkkk~ )

sebelom masuk tu mcm2 ja kak2 abg2 tu pesan , itu la , ini la , jgn sengih2 masa di tanya soalan , tapi aku sengih j mcm kerang busuk tu . oke ja , tak dak la serious sgt , tp cuak r . kna bdiri tegakkkk ja masa alam bilik tu , letih kod weh , cer try dok tegak lama2 , mana tahannnnn .

haaa 3 intebiu tu ja .. pastu ? cuba teka apa jadik ? HAHA . saya berjaya !alhamdulillah . then trus p agkat sumpah .  bjanji bsumpah semua la malam tuh , sampai nak dekat pukol 3am , cuba byg r , balik dekat pukul 3am , nak jalan balik bilik .. whoiii jauh ! esok pagi tu klas pkul 8. haa pa jadi dalam kelas ? tidoq lah ! HAHA . melentok saja dalam klas , tunggu pa lagi kan . 

HABIS SUKA .
 taraa!mwah!mwah !


  sambung DUKA
yg tk bestnya . roomate aku blah pi matrik laa pulah , baru ja kamcing2 . skg ne tinggai la berdua dalam bilik . dulu 3 , lagi happening r . sediah woo . sedih2  satu petang tu  dia msg
' korang, aku g matrik kod , bye , syg korang'
petang tu jugak parents dia mai ambik . matrik perak ah dia skrg ne . aku dah r ada klas petang tu m berlari ah bila dia sg nak balik dah tu , oke dia pon tunggu aku , smpai2 ja bag dia suma dah masuk keta . tggu nak peluk cium aku ja . ati ku menangis weh masa tu . ahh!take care kawan ! dats oll .
ini la mira ! disebalik lensa suda  :)
tu jaa . byebye adios . assalamualakum .






Older Post | Newer Post