Turn Me on Blog !
boleh depa reject aku ??
Thursday, April 14, 2011 | 1:37 AM | 20 Sunshine(s)
20comment(s)
assalamualaikum . 
okeoke, mari2 suma, nak ceritakedaikopi kopi .
haha . ari tuh cek apply maktab pguruan . mmg bkn jiwa  pon nk jd cikgu ne , tp atas nasihat cikgu dak bapak shaye la pnya saranan , aku pon dgn berat ati isi jugak .yala, dah sah2 dapat keja tetap kan , cikgu . didik anak bangsa tuh .  aku mntak ckgu bm ngn math . 
HAHAXD sat cek, sat aku,sat saya , normal la kan ?hmm
dannn hasilnya >>>>>>>>
ahaaaa taraa!
REJECTED 
haha cool2 . saya mmg tamaw jadi ckgu , coba nasib j tu , saya nak kirakira ma . 
tunggu UPU  pnya result la plak . lambat betoi!
doa2 la ya kawan2 suma , bagi  anim dapat kos yg anim mntak tu .oke ? doamu sgt brharga . TQ .
tu ja , salam 1 malaysia . adios :)

Older Post | Newer Post