Turn Me on Blog !
saya suka sama perubahan
Sunday, February 27, 2011 | 5:11 AM | 3 Sunshine(s)
3comment(s)
salam ,
hmm suda lama kod xupdate ini blog, oke terus ke tajuk utama .
aku rsa aku mmg kena brubah, xkira la cpat o lmbat , berubah mnjdi lbh baik . hmm knapa ya ttba j ckap cmni, dulu aku xpnah pkiaq pon pasai suma ne, lantak la pa nk jadi,, jahat2, tua t btaubat la . tpi .. ada kahh hari tua aku ? myb da, myb tadak an . wallahualam . aku mula tpikiaq suma ne lepas sowg ukhti ne bukak soal ne ., alhamdulillah , untung aku dapat kwancmtu, nk pqingat2 aku pasai suma ne ,, 
mcm2 aku dgq , antara msg dea 'kita tataw bla kita akn ngadapNYA,aku takot bla aku mghadapNYA t, aku xbwak pa2,jgn delay bnda ya baik ,takot t xsempat.. ajal sntiasa dkat dgn kita '-hamba Allah


hmm cukup kahh kita pnya bekalan, aku selalu ckp kt owg 'aku tggu seru nk jadi baik' . tggu saja smpaikah ? doa pnting jugak an aku tulis entry ne pon bkn pa, aku nk kta sama2 rnung mcmna kita . aku bkn bkn golongn yg byk ilmu d dada , tp tu r, doa la mampooo ~ nk jugak aku jd goolongn bdadari syurga jeles . amin :)adaaa oke golongan tu~~~sapa xmaw kan ?
lalai donia pnya pasai laa lupa akhirat . enjoy mmg njoy, aku pon suka ' hidop ntok enjoy ' tp smpai blaa la enjoy tu nk bela aku . so samasama la kita doa spya dpt jd owg yg soleh wa solehah . tmasuk la dlm golongn2 tbaik tu . igt donia , igt bkalan akhirat jugak , amin ~
cakapbanyakponxgunabhai.sudasudaasuda




Older Post | Newer Post